Геніальний спосіб дізнатися, як газировка впливає на вас: ви про це не знали! Як легко розібратися у цьому? Хитрість, що економить час!

“`html

Геніальний спосіб дізнатися, як газировка впливає на вас: ви про це не знали! Як легко розібратися у цьому? Хитрість, що економить час! 2

Життя стає набагато простішим, коли знаєш маленькі хитрощі, що допомагають у побуті. Редакція «Медичні новини України» знайшла для вас перевірений метод, як уберегти своє здоров’я від згубного впливу солодких газованих напоїв, хоч іноді хочеться освіжитися ними в спекотний день.

Чи справді газовані напої такі небезпечні?

За перші 10-15 хвилин після вживання газованки рівень цукру в крові стрімко зростає. Це величезна доза енергії, з якою нашому організму доводиться працювати на межі. Підшлункова залоза починає інтенсивно виробляти інсулін, щоб допомогти транспортувати цукор до м’язів для отримання енергії. Однак, в одній пляшці газованого напою міститься значно більше цукру, ніж потрібно вашому тілу. Загалом, це може покрити всю денну норму вуглеводів. Про це зазначає доктор медицини, ендокринолог Мелтем Зейтиноглу. Часто газовані напої вживають як доповнення до їжі, що призводить до отримання зайвих вуглеводів. Замість того, щоб накопичуватися в м’язах, цей надлишковий цукор перетворюється на жир. Дослідження, опубліковане в Journal of Hepatology, пов’язує регулярне вживання газованих напоїв із розвитком неалкогольної жирової хвороби печінки. Наші нирки також намагаються вивести надлишки цукру з сечею, що призводить до втрати води. У поєднанні з сечогінним ефектом кофеїну (особливо в енергетиках) це збільшує ризик зневоднення. Цукор та кофеїн у газованих напоях — це доволі шкідлива комбінація.

Як газовані напої впливають на мозок?

Мозок після вживання солодких газованих напоїв може відчувати зміни, схожі на реакцію на наркотичні речовини, що підтверджує дослідження, опубліковане в Британському журналі спортивної медицини. Однак, є й хороша новина: повністю відмовлятися від газованих напоїв не обов’язково. Головне – контролювати порції. Якщо вживати газовані напої час від часу, вони не матимуть значного негативного впливу на ваше здоров’я. Варто надавати перевагу некалорійним напоям, як-от чай з лимоном та медом або мінеральна вода з лимоном.

10 причин відмовитися від солодких газованих напоїв

  • 1. Ризик набору ваги: Банка газованого напою містить близько 150 калорій та до 40 грамів цукру. Щоденне вживання може призвести до набору близько 7 кг жиру за рік. Кукурудзяний сироп з високим вмістом фруктози, що міститься в багатьох газованих напоях, пов’язаний з ожирінням.
  • 2. Підвищений ризик діабету 2 типу: Стрибки цукру в крові та інтенсивна робота підшлункової залози можуть призвести до розвитку діабету 2 типу.
  • 3. Прискорене старіння: Вживання солодких газованих напоїв скорочує теломери – кінцеві ділянки хромосом, що призводить до прискореного старіння клітин і організму в цілому.
  • 4. Проблеми зі шкірою: Високий вміст цукру в газованих напоях може спричиняти появу прищів.
  • 5. Зниження активності сперматозоїдів: Дослідження показують, що вживання солодких напоїв пов’язане зі зниженням рухливості сперматозоїдів у чоловіків.
  • 6. Зменшення шансів завагітніти: У жінок, які щодня вживають солодкі напої, ймовірність завагітніти знижується на 25%.
  • 7. Порушення роботи нирок: Регулярне вживання газованих напоїв може призвести до протеїнурії – стану, коли нирки не фільтрують білок належним чином, що може спричинити хронічне захворювання нирок.
  • 8. Ризик серцевого нападу: Щоденне вживання газованого напою підвищує ризик серцевого нападу на 20%. Це також пов’язано з підвищенням рівня тригліцеридів та зниженням рівня “хорошого” холестерину.
  • 9. Руйнування зубів: Цукор та кислотність газованих напоїв руйнують зубну емаль, призводять до ерозії зубів та їх знебарвлення.
  • 10. Крихкість кісток: Вживання газованих напоїв, навіть дієтичних, пов’язане зі зниженням щільності кісток, особливо у жінок.

Вплив на мозок та пам’ять

Надмірне споживання фруктози з газованих напоїв може змінювати сотні клітин мозку, що потенційно призводить до таких захворювань, як хвороба Альцгеймера та СДУГ. Крім того, надлишок цукру, особливо фруктози, пов’язаний з погіршенням пам’яті та зменшенням розміру гіпокампу – області мозку, відповідальної за навчання та пам’ять.


Корисна фішка від «МНУ»: Якщо хочеться солодкого, спробуйте приготувати домашній фруктовий смузі або з’їсти свіжий фрукт – це буде набагато корисніше для вашого здоров’я! Нехай ваше життя буде легким та приємним!

Інформує «Медичні новини України».

“`

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *